ဒုကၡမႈခ်ဥ္း
မျပဳခ်င္ မေနသာမႈျဖစ္၍ ျပဳၾကရေသာ အျပဳအမႈမည္သည္
ဒုကၡမႈခ်ဥ္းသာတည္း ဟုဆိုေလ၏ ၊
ဒုကၡ ကင္းျခင္းအက်ဳိးငွါ ျပဳအမႈမည္သည္ လည္း
သခၤါရဒုကၡမႈ စင္စစ္ျဖစ္၏ ဟုဆိုေလ၏ ။
တခုေသာ ျပဳမႈ မူ(သခၤါရ ဒုကၡ)ကား
ဒုကၡမႈ ဧကန္တဖန္ျပန္ ျဖစ္ေစေသာ အေၾကာင္းရင္းျဖစ္ေနျပီး ၊
တခုေသာ ျပဳမႈ မူ(သခၤါရ ဒုကၡ)ကား
ဒုကၡမႈ ဧကန္ကင္းလြတ္ျခင္း ျဖစ္ေစေသာ အေၾကာင္းျဖစ္ေန၏ ။
(ကိုး-လယ္တီ အနတၱဒီပနီ)
သီတင္းကြ်တ္ လျပည္ ့
၃၀-၁၀-၂၀၁၂
ဒုကၡမႈခ်ဥ္းသာတည္း ဟုဆိုေလ၏ ၊
ဒုကၡ ကင္းျခင္းအက်ဳိးငွါ ျပဳအမႈမည္သည္ လည္း
သခၤါရဒုကၡမႈ စင္စစ္ျဖစ္၏ ဟုဆိုေလ၏ ။
တခုေသာ ျပဳမႈ မူ(သခၤါရ ဒုကၡ)ကား
ဒုကၡမႈ ဧကန္တဖန္ျပန္ ျဖစ္ေစေသာ အေၾကာင္းရင္းျဖစ္ေနျပီး ၊
တခုေသာ ျပဳမႈ မူ(သခၤါရ ဒုကၡ)ကား
ဒုကၡမႈ ဧကန္ကင္းလြတ္ျခင္း ျဖစ္ေစေသာ အေၾကာင္းျဖစ္ေန၏ ။
(ကိုး-လယ္တီ အနတၱဒီပနီ)
သီတင္းကြ်တ္ လျပည္ ့
၃၀-၁၀-၂၀၁၂
Labels: asoonyouk post
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< asoonyouk page